2012.09.02.
21:27

Írta: Krasnyák Dudu

Teljes jogú uniós polgár vagyok? Frászt!

A jövő héten az ötöslottón megnyerhető zsozsó 470 milla.
A hatoson 585, a skandin  33, összesen 1.088 MFt.
Ehhez kell vennem három szelvényt á 225, összesen 675 Ft-ért.
(forrás: a Szerencsejáték Zrt. lapja)

Igenám, de az internet sok mindenre jó.
Arra is, hogy megnézzem, hol lehet ennél egy kicsit többet nyerni.
Az Euromillions játékon kedden 27 millió angol font, tehát 9 és fél milliárd kemény magyar forint a jackpot.

A spanyol El Gordo Lotteryn ennél is több, kábé  35 milliárd HUF.

Egy euró, tehát kevesebb mint 300 Ft befektetésével!

Remek online játékoldalak vannak.
Kitöltöttem a szelvényeket, megadtam az internetes vásárlásokra használt bankkártyám számát - és máris jött az sms, hogy a tranzakció nem sikerült, mert az elkölthető pénzem nulla forint.
A weblap is visszajelzett, hogy nem sikerült, próbáljam újra.

Bár késő éjszaka volt, vettem a fáradságot és felhívtam a nonstop banki ügyfélszolgálatot, mert a  múltkor már volt valami hiba, amit manuális beavatkozással orvosoltak.
Az ügyintéző azonban olyat mondott, hogy majd' odapiszkoltam.

- Tessék mondani, külföldi szerencsejátékot akart fizetni?
- Igen.
- Akkor azért nem megy. A bankkártyájával ilyet nem lehet.

Basszus, erről én miért nem tudok?
Amikor a szerződést aláírtam, erről egy szó sem volt benne és az ügyintéző sem mondta.
Nopersze Magyarországon a bankok egyoldalúan módosíthatják a szerződéseiket és erről az ügyfelet külön értesíteni sem kell, elég csak kipakolni a weblapjukra egy új, 130 oldalas szabályzatot, olvasd, paraszt, hisz belőled tollasodunk!

Aztán megtudtam, hogy a magyar jog szerint én nem játszhatok külföldi szerencsejátékot.
Akkor sem, ha azt az Európai Unió bármelyik országa legálisan szervezi.
Mert nem és punktum.
Indokolás?
Csak!
Bekaphatom.

Nem gondoltam, hogy 2012-ben megint Bécsbe kell utaznom bármiért, mert itthon tilos.

Ez lenne az én teljes jogú uniós tagságom?
Ezért fizetem az adómból a brüsszelben seggelő siserehadat?

6 komment

Címkék: európai unió szerencsejáték teljes jogú uniós polgár külföldi szerencsejáték tilalma

A bejegyzés trackback címe:

https://szmfszm.blog.hu/api/trackback/id/tr674748082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bluemoon · http://mondomamagamet.blogspot.com 2012.09.09. 12:16:07

Az elvi kérdés érintetlenül hagyásával: ahol lehet Paypal-lal fizetni ott simán megy a fizetés.

Bicepsz Elek 2012.09.09. 14:05:42

Angliaban ket font az Euromillions. Amugy meg nem biztos, hogy a magyar allam hibaja. Lehet pl. angol allampolgar se jatszhat Angliabol magyar lotton. Meg mi lenne, ha egy pl. magyarorszagi lakos nyerne meg a Euromillionst??? Szerintem az ottani kozvelemenynek nem tetszene (az mas ha ott turistakent vette meg).

lgombb 2012.09.09. 17:45:42

Pártunk és kormányunk a NER-ben megvéd téged meg engem is, hogy itthonról elragadjon az Euromillionen mákonya, megfertőzve a félázsiai népséget a rothadó és hanyatló eju/nyugat mákonyával.

lgombb 2012.09.09. 17:46:56

@Bicepsz Elek: valószínűleg a verziód elég messze esik a valós októl, amit jó lenne tudni...

Trouw 2012.09.09. 19:46:13

Nincs min felháborodni, magyar szerencsejátékot sem enged fizetni sok bank. És benne van az üzletszabályzatban. Hirtelen felindulásból nem tudsz lottózni, de ahogy írták is előttem, paypallal, vagy átutalással igen.

tarara 2012.10.07. 12:17:49

ez legyen a legnagyobb gondunk baz+ !

Kár volt posztért. Csak a figyelmedet vonod el lényeges faszságokról az ilyen piti szarságokkal.
süti beállítások módosítása