2012.04.26.
10:13

Írta: Krasnyák Dudu

Az OK nemoké!

Az OK a Média Markt saját márkája.
Rávettek egy ilyen tévére.
Szar volt.
Visszavittem a negyedik nap.
Garanciális javításra vették be, mert túl voltam a három napon.
 

Rejtett számról hív egy pofa, nem mutatkozik be.
Kérdem, ki ő, hát a Philips Szerviz.
Azt mondja, semmi baja a tévének, megfelel a gyári leírásoknak.
Biztos az antennám rossz.
Igen, de a házban három tévé üzemel, az mind jó.
Ez az OK tévé pedig mákos képet mutat, mint ami gyenge jelet kap.
Pasi elköszön.

Két nap múlva felhív a Philips szerviz vezetője.
Próbál rábeszélni, hogy ez a tévé így jó.
Menjek ki Erzsébetre és nézzem meg náluk.
Inkább ő jöjjön ide, mert én itt akarok tévézni.
Arról szó sem lehet.

Egy hét múlva hív a Média Markt.
Elkészült a tévém.
Kis vita után rádobtam mégegyszer annyit, mint amennyibe ez a szar OK tévé került és vettem egy LG-t.
Az tökéletesen muzsikál.

OK soha többet!
Mert nem oké.
És a Média Marktot is százszor meggondolom ezek után.
Mert hülye azért nem vagyok.
 

Szólj hozzá!

Címkék: ok sajátmárkás saját márka média markt hülye azért nem vagyok philips szerviz

A bejegyzés trackback címe:

https://szmfszm.blog.hu/api/trackback/id/tr244474322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása