2012.11.02.
11:00

Írta: Krasnyák Dudu

NEM Jeszenszky védelmében!

Nagyon divatos dolog lett a volt külügyminiszter ekézése.
Az indexen napokig voltak címlapon az őt elítélő blogok.

Nem védeni akarom, mert nem ismerem, nem tartom egy különösebben rokonszenves arcnak és ami a legfontosabb: ÉN SEM OLVASTAM az írását. Nem kerestem meg Corvinus angol nyelvű jegyzetét, nem győződtem meg róla, hogy létezik-e egyáltalán, nem kerestem ki a vérfertőzésről szóló oldalt és nem fáradoztam sem a lefordításával, sem a megértésével.
Talán ez az egyetlen közös bennem és azok között, akik bőszen elítélik.

Sajnos a frusztrált, a megmondó, a közéleti fontoskodó, az álliberális, az együtt bégetni szerető azonnal ráugrik egy ilyen témára, függetlenül attól, hogy tudja-e, miről van szó.

Mert az esetek túlnyomó többségében NEM TUDJA.
Azt tudja, - vagy inkább csak simán elhiszi - amit valamelyik médium a képébe tolt.
Az pedig az esetek többségében már minimum két szűrőn átment, tehát a forráshoz, a tényekhez alig van köze.
Véleményt alkotni pedig nem olyan fárasztó, mint tájékozódni, utána pedig GONDOLKODNI!
Lerasszistázni bárkit/bármit pedig a világ legegyszerűbb dolga, sőt, így mindjárt be is kerülünk egy fontos csapatba!

Ismerősök között eddig bárkit olyat megkérdeztem, akinek véleménye volt Jeszenszkyről, hogy OLVASTA-E az írását, mind nemet mondott. A legtájékozottabb játékos kívülről tudta az angol nyelvű jegyzet egy mondatának  fordítását!
Ajvé!

Évekkel ezelőtt, amikor a katolikus egyház felhívására "hívek" tüntettek egy Scorsese film ellen, sokukat kérdeztem, egyik sem látta a filmet.

Sorolhatnék ennél sokkal kínosabb eseteket is, de akkor a felületes szemlélődő számára én is bekerülnék egy olyan körbe, aminek a környékén sem szeretek lenni.

Csak úgy csendben megkérdem: vajon nem lehetne ugatás nélkül kibírni addig, amíg valóban meg nem tudod, mit ugatsz meg, vagy ha már a tájékozódásra nincs időd és energiád, akkor befogod a pofád?
Bocs, ha kicsit nyers voltam.

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény megmondóember antirasszista Jeszenszky Géza tájékozodós

A bejegyzés trackback címe:

https://szmfszm.blog.hu/api/trackback/id/tr234885156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása