2013.01.19.
11:16

Írta: Krasnyák Dudu

Most nem a zemberek fizetnek a rossz kormányzásért?

Az elmúltnyócévben mást sem hallottam, minthogy a szocik a zemberekkel akarják megfizettetni a rossz kormányzást.

Én hánytam ettől a naponta mantrázott mondattól és nem csak azért, mert a Szíjjártó meg a Selmeczi pubik látványa amúgyis ugyanazt a hatást váltották ki belőlem, mint amikor a mutatóujjammal a garatom körül kapirgáltam.
Meg hánytam azoktól a messiásváróktól is, akik elhitték ezt a maszlagot és jól beszavazták ezt a kétharmados forradalmár hordát.

Amúgy meg ki a fene fizetne itt bármiért, ha nem a zemberek?
Talán a kecskék?
Vagy a villanyoszlopok?

A sok hülye elhitte ezeknek, hogy a zembereken kívül majd valaki más fog fizetni.
Meg hogy a megsarcolt cégek majd nem fogják áthárítani a különadót a végfelhasználóra.

Egy frászt nem!

A telefonszámlám tavaly év végére majdnem a felével emelkedett, a bankom is jól megemelte a havi fizetnivalókat és most láttam, hogy a pénzfelvétel díja is 20 százalékkal lett magasabb!
Pedig ha összeadom a különadót meg az inflációt, meg a rendes évi kopasztási illetéket, akkor sem jön ki a 20%.
Kíváncsi leszek, a rezsicsökkenés majd mennyivel kerül többe!

Szóval akkor most ki is fizet kinek, drága véreim?

Ez az igazi tündérmese!

Szólj hozzá!

Címkék: különadó zemberek telefonszámla eszem-faszom megáll bankköltség mobil használati díj

A bejegyzés trackback címe:

https://szmfszm.blog.hu/api/trackback/id/tr655026824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása