2013.02.02.
15:05

Írta: Krasnyák Dudu

A RANDIVONAL is becsapja a társkeresőt

Olvasom az indexen, hogy Átverésnek érzi az elit a társkeresőjét, vagyis hogy az elittárs névre hallgató társkereső nem látszik túl tisztességesnek.

randivonal2.jpgÉn náluk nem jártam, de egy másikon, a randivonalon igen.
Regisztráltam, fizettem, mert elhittem, amit a reklámjaikban nyomatnak, aztán rá kellett jönnöm, hogy az egész egy hatalmas átvágás.
Lehet persze élcelődni azon, hogy biztos én voltam a hülye, a ronda, a hozzá nem értő, akit a többi társkereső bottal sem piszkálna meg, de az eddigi tapasztalataim egyáltalán nem erről szólnak, ugyanakkor a tények azok makacs dolgok és bizony a randivonal folyamatosan hazudik a júzerei pofájába.

A legnagyobb gurítás a regisztrált társkeresők száma.

Lehet hogy az indulástól számított valamennyi reget összeadom, akkor kijön az agyba-főbe reklámozott "több tízezer", de hogy ennek csekély töredéke sem aktív felhasználó, arra három cáfolhatatlan bizonyítékom van:

  1. a naponta a postafiókomra kiküldött ajánlatukban ugyanaz 15-20 arc ismétlődik
  2. ezek többsége nem az általam megjelölt korosztályba tartozik, holott az én érdeklődési köröm épp az a korosztály, amelyikben a legtöbb egyedülálló keres partnert
  3. belépés után két rovatban is van napi ajánlat, ott is ugyanazok az arcok ismétlődnek és a koruk/érdeklődési körük/súlycsoportjuk, iskolai végzettségük köszönő viszonyban sincs azzal, amit én a regisztráció során megjelöltem.

Ehhez képest pénzt kérnek ezért a "szolgáltatásért", nem is keveset, de a randivonalon való böngészés során számtalanszor botlom olyan korlátba, amit csak egy magasabb rangú tagságra előfizetéssel léphetnék át.

A regisztráció befizetése után a második bedőlésem az volt, hogy elhittem: ha felpakolok magamról fotókat, akkor százszor annyian fognak megnézni.
A rendszer pontosan mutatja, kik és mikor nézték meg az adatlapomat, nos fotó nélkül naponta öten, fotóval naponta hatan. Ez volt a százszor annyi, randivonal módra.

A csúcs azonban egy fizetős szolgáltatás, amiért nem hiszem, hogy épeszű ember pénzt ad.
Ez a virágküldés.
Ha bepengetek 500 kemény magyar forintot, akkor a randivonal virágot küld a hölgynek.
No nem valami valódi csokrot, vagy szálat, hanem egy RAJZOT!!!!
Ilyet, ni:

randivonal.jpgrandivonal-viragkuldo.jpg

Nóóóórmális??

Szóval hogy milyen a randivonal?
Hát ilyen!

3 komment · 1 trackback

Címkék: társkereső átverés randivonal milyen a randivonal

A bejegyzés trackback címe:

https://szmfszm.blog.hu/api/trackback/id/tr945058629

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Etikus társkereső a Randivonal? 2016.02.17. 14:55:38

Van egy titokzatos embléma, amit néhány társkereső megkapott, mások nem. A linkelt weblapról nem derül ki, ki ítéli oda és ki nem kaphatja meg. A Randivonal is büszkén feszít az etikus emblémával, én azonban erősen kétlem, hogy megérdemelné. Az elittá...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása