2012.11.09.
11:19

Írta: Krasnyák Dudu

A METRO Áruház naggyá tett engem!!!!

Találkoztam már jónéhány alakkal, akinek lételeme a hencegés.
Nézelődünk a kőbányai piac rozoga standjai között, ő le akar alkudni száz forintot a kétezres gyúrónadrágból, de utána elmondja, hogy amikor Malawiban járt, akkor ez sokkal jobban ment neki, viszont Brazíliában nehezebben kapott jégkockát az étteremben, mint Grönlandon, ugyanakkor a Tokió-Szöul járat biznicklasszán minden második alkalommal avas a mogyoró!
Körbevezet az otthonában és bemutatja a 680.000 forintos GUCCI bidét és a csaptelepet, ami pont olyan, mint Elton Johné, de az másfél milla vót, vazzeg! Ez a szőnyeg Briganti iráni kisvárosban készült, a helyi dózse felesége csomózta, bármelyik hülye megvehetné hatmilláért, de ő kettőért jutott hozzá!

Én ilyenkor csak lapítok, ám történt valami, ami - most jöttem rá - engem is a rongyrázó patríciusok sorába emelt.

stanicli1.jpgVettem egy szelet vajhalat a METRO Áruházban (beeeeeeee!)

A vajhal kilója nettó 4199  Ft, erre jön az ÁFA.
Nem olcsó, ugye?
Hát nem is engedheti meg magának akárki.
Én meg nem vagyok akárki!

Azért még nem állnék neki posztolni, hogy drága halat ettem, mert az nem annyira érdekes.
Az az érdekes, hogy a féltenyérnyi halat egy félméteres zacskóba csomagolták.
- Kisebb nincs? - kérdeztem az eladót.
- Nincs, uram, minden halat ebbe kell tennünk - mondta és már dobta is rá a mérlegre.
Vagyis megkaptam a brutális méretű zacskót a hal árában.
Úgy tudom, a törvény - ha még van ilyen - ezt tiltja, de a METRO Áruházak mindig így mérték a halat.

Itthon vettem a fáradságot és lemértem a zacskót.
Üresen.
Illetve nem üresen, mert volt benne néhány csepp víz, amit szintén halárban kaptam.

stanicli2.jpg

38 grammot mutatott a mérleg, tehát a zacskóval 160 forintot dobtam a szemétbe! Meg a plusz ÁFÁT:
A METRO éves szinten nyilván több mázsa staniclit sóz a vevőkre aranyárban és ebből jó kis profitot csinál magának, viszont ez eltörpül ahhoz az öntudatra ébresztéshez képest, amivel az ügyfeleit burzsujjá teszi, hiszen bárki nem dobál ki ennyi suskát az ablakon.

Az se zavar, hogy most még több irigyem lesz!
Köszönöm, kedves METRO Áruházak!

stanicli3.jpg

21 komment

Címkék: átverés METRO Áruház csomagolóanyag termékárban becsapjuk a vevőt

A bejegyzés trackback címe:

https://szmfszm.blog.hu/api/trackback/id/tr904898595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gukker 2012.11.09. 12:51:53

Göngyölegért nem fizetünk. Legközelebb tehát, ha magától (egyébként kötelezően) nem csinálja, szólj az eladóra, hogy előbb a zacsit mérje le, tárázzon és aztán a halat.
Kicsit tudatosabban kell vásárolni.

dr. saint555 2012.11.09. 12:55:06

A helyes eljárás ilyen esetben:

- Kisebb zacskó nincsen?
- Nincs!
- Akkor kenjétek a halatokat a hajatokra. Viszont látásra.

Ennyi.

qwertzu 2012.11.09. 13:00:20

És a halat lemérted?
Mert ha nem, akkor honnan tudod, hogy a csomagolóanyag tömegét is hozzámérték?

voodoux 2012.11.09. 13:04:17

a drága halat megengedheted magadnak és 160 forinton sírsz?

worxland 2012.11.09. 13:11:09

@voodoux: pláne, hogy pont ezt a pitiánerséget cinkezte az első mondatban.

qwertzu 2012.11.09. 13:16:54

@voodoux: @worxland: Ez nem lenne pitánerség, tényleg nem a csomagolóanyagért fizetünk.
De elég sok helyen a szabvány csomagolóanyag tömegét beprogramozzák a mérlegbe, tehát nincs átbaszva a vásárló. Mielőtt valaki elkezd vádaskodni, azért nem ártana ezt pontosan tisztázni.

karikaV43 2012.11.09. 13:39:36

Én 2350-ért vettem egy kiló vajhalat.Igaz fagyasztva.Brutál finom,rászoktam.

cheerke_ 2012.11.09. 14:05:41

Szerintem a zacskó súlya levonódik alapból, amúgy jó cikk lett volna. A vizet meg ki kell facsartatni:)

Deneware. 2012.11.09. 14:59:46

Aki nem olyan szarrágó mint te, az alapból televeszi a zacsit huszonötkiló vajhallal. A kifizetett 25x4199+Áfa(=133.318 Ft)mellett nagyvonalúan eltekint a halárban felszámított zacsi ára felett. Nem úgy mint te...

Deneware. 2012.11.09. 15:01:48

Még jobb eredmény hozható ki egyébként 25 kiló vörös tonhallal. Utoljára minor láttam, azt hiszem 7.000 Ft volt. A fagyasztottat adták 4-ért...

nyisziati 2012.11.09. 15:23:59

Én most ettem meg egy Auchanban vett paradicsomos sprotnit. 189,- Ft volt.

És ebben benne van a fémdoboz is! :D

red shield rapresentative 2012.11.09. 17:55:56

@nyisziati: @wannabe_biker:
Én most ettem egy zsemlét, kicsit száraz volt! Nem a kormánynak dolgozom!

red shield rapresentative 2012.11.09. 17:59:39

@Deneware.: nagyon jó! 25 kg hal az talán elég is.

Malachi 2012.11.09. 18:24:29

én nem eszem vajhalat, szeretek biztosra menni. ha már hal, akkor legyen tuti. főleg ennyiért!

Krasnyák Dudu · http://szmfszm.blog.hu/ 2012.11.09. 19:59:16

@Gukker: kösz! Mostantól így lesz. És kösz.

@dr. saint555: nem jó! Én halat akartam, meg posztot. :-)

@qwertzu: igen, lemértem, annak ellenére, hogy láttam az eljárást. Nem volt ott semmiféle tárázás, azt meg honnan tudná bárki, hogy mennyi jégkása meg vízcsepp kerül a zacskóba?

@karikaV43: @nyisziati: egészségedre! :-)

@cheerke_: szerintem tévedsz

@Malachi: hogy csinálod?

qwertzu 2012.11.10. 09:12:56

@Vback Chine: Ezt magyaráztam, nem kell tárazni. Ha mindig pontosan ugyanazt a csomagolóanyagot használják, és ahogy leírtad azt használják, akkor a mérleg automatikusan levonhatja a csomagolás tömegét a mért tömegből.

És ha már lemérted, a hal tömege mennyivel tért a címkén lévőtől?

Malachi 2012.11.10. 21:59:33

@Vback Chine: vajhhal -> tutira hal

ééérted...

Professzore · http://ekonyvolvaso.blog.hu 2012.11.11. 14:30:04

Vicces, de tényleg. A METRÓ NAGYkereskedelmi áruház, nem sarki fűszeres. Nem 30 deka halért kell odamenni, hanem 2-3 kilóért (amely egy normális étteremben egy, maximum két nap alatt elfogy). Ott a csomagolás már egyből nem nagy. Plusz, létezik HACCP. Meg azért a halat is nyugodtan lemérhetted volna...

magánügy 2013.01.01. 15:13:28

Ha 10 deka halat akarsz, akkor
-ne a nagykereskedésbe menj, ahol normál esetben ilyen mennyiséggel ki sem szolgálnak, nem darabolnak semmit.
-Ez az ok, amiért hatalmas zacsi van csak.
-vigyél törülközőt és hintőport, hogy te szárazon kéred a haladat, vízcsepp nélkül
süti beállítások módosítása